zaterdag 11 augustus 2007

In beweging blijven

11, Aug, 2007
Het is mooi weer. We hebben ook even tijd om een lekker stuk te fietsen. Gisteren de stuurtassen rammelvrij gemaakt. Ik erger me vreselijk aan rammelende spullen aan de fiets. Het leidt me af en ga alllerlei acties ondernemen tijdens het fietsen om dit te stoppen. Welnu ze rammelen nog maar je hoort het niet meer. Toch wel een opluchting. In Lunteren effen gepauzeerd. Chaotisch dorp met een wanstaltige poort voor de winkelstraat.
Het wordt tijd dat we gaan want de rondjes worden te bekend en de Nederlandse weggebruikers irritant. Ik moet leren mijn mond te houden vindt Joke. Best moeilijk.
Dit bericht ontvangt u van een KPN gebruiker.
U kunt niet antwoorden op dit bericht.
U kunt meer informatie vinden op www.kpn.com trefwoord "mms"